Followers

Saturday, December 12, 2009

td ptg p tgk wayang ngn kwn2 lme ak...tgk cter SANTAU...best..wat kali ptama ak x tdo tgk cter melayu kat pawagam...hahaha..Tin takut...asyik terperanjat jerk..klako ak tgk die...he3...=)

Sunday, December 6, 2009


ni adiah time bufday ak ri tu...plek kan org yg bg ni...mcm2 ada...huhu..nyway thanx kat die...




ni pic mak su n pak su ak...




pheewww...lega akhirnya mkck ak dah nikah pon...kenduri pon alhamdulillah sumer bjalan dgn lancar...tapi dalam kegembiraan tu, kteorg rasa sayu terkenang arwah atuk midah ak...kalo lah dia ada msti dialah org paling seronok...apabila kompang dialunkan..dengan tiba2 air mata tuk jalil menitis kuar...mungkin sebak teringat arwah isteri yg dicintai..majlis mmg kurang tanpa tuk ak itu...seolah-olah dia ada disamping kteorg time tu...ak tahu, kalo lah dia ada mesti dia paling gembira cz ini lah hari yg paling dia impikan....

ni pic ngn adik ak...huhu

Wednesday, December 2, 2009

wahhhh...hepynyer pas bes sale warehouse...tp bosan plak x dop customer...huhu...walaupun bz tpp best cz bnyk org ak tgk...ak 1 gp ngn diana,as,n saufi...saufi bnyk ajo ak tntg cashier ni..die stylo beb...ngah kteorg bzy2 ni ada plak sorang mamat promoter ni name aby..harap je umo 20 tp x machet lansung..kteorg ske sakat die cz ari2 akak die anto bekal kat die huhuhu...sumer tu pngalaman best bg ak..hahaha

Pages