Followers

Wednesday, June 29, 2011

MOGOK!!!!

Wahhh!! lama sungguh aku tak update blog aku ni...
sejak akhir ni sibuk menyiapkan report2 yang tertangguh...
itu lah pasal...suka lagi tangguh2 kerja...kan dah banyak...
padan dengan muka kau..amik kau...
report untuk client+ report latihan industri aku...
memang buat aku bengang tak sudah....
macam mana aku nak settle semua ni....
rase nak buang dalam tong sampah je...
tapi tu semua pemikiran negatif..
aku mesti lawan dengan pemikiran seperti tu....

hari ni bengang betul lah.,..
dah lah masuk ofis tetiba kena marah...
tapi normal lah kan...dah aku datang lambat...
sapa suruh...amik ko sebijik...
jangan jadi pekerja macam aku...
tak tepati masa....
datang dah lah lewat, lepast tu tak dengar cakap...
suka menjawab dan macam2 lagi...
kesimpulannya jangan contohi aku...

ni nak citer, napa aku mogok...
emmmm...dah lah aku tolong orang...
tetiba kene marah pulak...
sebab aku bagi resit kat orang lain..bukan padanya...
so, mulalah sesi brain wash...BLA..BLA..BLA...
pagi2 dah dengar orang membebel....
hilang terus mood nak keje...
tapi since aku ni penyabar..so sabar je lah ye...
selalu ingatkan diri aku ni...
aku keje lagi sebulan je...
so sabarlah apa pon yang berlaku...

lagipon semenjak aku kerja ni,
banyak yang aku belajar.
aku menjadi lebih matang dari segi pemikiranku...
memang berubahlah...
thanx lah kepada mereka yang berjaya membentuk aku...

apapun..setelah aku luahkan di blog ni...
rasa lega lah pula...
lumrah lah sebagai manusia..
jika ada terasa hati...
itulah namanya kehidupan...
yang penting aku kene kuatkan diri aku...
teruskan bertahan...
YAKIN BOLEH!!!!!

2 comments:

  1. No one is perfect and each of us are unique. Successes and failures are no exception to everyone. Experience makes us stronger each day. Learning from our mistakes also makes us stronger.

    And remember, be yourself and being proud as you are.

    ReplyDelete
  2. thanx a lot...thanx for ur concern..

    ReplyDelete

Pages