Followers

Monday, March 14, 2011

misi nak jadi kaya....

kalau lah pepatah orang kata adanya hujan emas itu, dah lama saya tadah perigi..
nak ambil air hujan emas tu...al maklumlah sekarang ini saya nak cari banyak duit..
kata impian and target nak jadi millionaire...
so saya dah aturkan beberapa strategi yang boleh diguna pakai...
yang penting sekarang ni saya perlu banyak berkorban...
berkorban masa dan tenaga nak dapatkan ilmu jadi kaya...

pernah anda semua terfikir tak..
bahawa kita habiskan masa sebanyak 13.3 years hanya untuk bekerja...
percayakah anda dengan statement ini??
memang betul sebab 13.3 years kita untuk makan dan minum, 13.3 years untuk tido dan
13.3 years lagi untuk aktiviti lain...
so. macam mana dengan hanya berbekalkan 13.3 years ini saya boleh jadi millionaire?
saya perlu berusaha tak kira apa cara sekalipun...
tapi jangan lah sampai merompak bank pula kan...hahahha

banyak sebenarnya yang boleh saya lakukan..
masa ini lah tetiba saya pergi bukak pasaran saham...
belajar balik nak tentang saham...
lepas tu terfikir pula idea nak ternak lembu lah pula...
tak cukup dengan itu saya nak buat business sendiri...hehhe
setiap orang telah diberikan kuasa untuk menjadi millionaire...
cuma usaha mereka sahaja yang membezakan tahap pencapaian mereka..
so, never give up ok...

actually saya try menyibukkan diri dengan something like this untuk kurangkan rasa rindu saya pada dia..
saya tahu dia busy sekarang ini...itu sebab saya tak mahu kacau dia..
cuma terkadang just worried about him...
nak tahu sama ada dia sihat ke tidak..
apa-apa pun saya yakin Allah sentiasa di sisinya..
sebab saya selalu mendoakan dirinya...
saya windu dekat awak...

aikkk  tetiba masuk iklan kejap lah pula...
sekarang plan-plan saya dah create...
cuma nak lakar atas kertas sahaja...
tolong doakan kejayaan saya ye...
thanx....love you guyz...

No comments:

Post a Comment

Pages