Followers

Thursday, August 18, 2011

bengang gila aku....GERAAAMMMM!!

hye para pembaca...hari ni tetiba je ada news yang buat mood akuhilang...bengkek sehyy hati ni bila dapat info ni last minit...tak profesional betol organisasi ni...tak habis-habis nak menyusahkan student dia je...mentang-mentang kuasa veto dieorang pegang, boleh pulak sesuka hati nak arah kan student dieorang...pergi jahanam lah...

mula-mula nak cerita pasal nak pergi internship ni...pengurusan dah lah worst gila...kalau tak boleh manage sebab banyak keje, meh lah bagi kat kami (student) handle sendiri...ni tak, even sampai hari nak pergi pon still ada problems...aiissshhh marah betol aku...dah lah tu, pergi internship tak de surat insurans...egat nyawa aku and kawan-kawan aku ni murah ker...kalaulah ada berlaku accident time 2, memang mati katak lah jawabnya kami...kecian betol akutengok kawan aku seorang ni, dia kena gigit dengan ungka time dia buat LI, tapi haram jadah, satus en pampasan pon dia tak dapat...kecian gila...university pon but bodoh je...naseb baik tak mati....geram sehyy... egat dolu belajar kat university ni makin best...tapi hampeh betol...


dah lah tu, boleh pulak main tukar-tukar tarikh present the report...ingat bapak aku ni taukey bas ker...kalau lah dah beli tiket time tu, memang aku dah sumpah seranah dah....tapi still boleh sabar lagi...ikut je apa yang dieorang buat....then kene attednd plak bengkel methodology research tu...memang lah bagos kan...tapi yang begkek gila, dieorang suro lectue yang tak expert pergi present...hasilnya, haram jadah aku paham...macam ueless betol aku attend class tu...


then tetiba pulak kami digemparkan...para siswa kene duduk dalam bilik seramai 20 orang...kecian gila sehhyy...dolu banyak gila janji manis ditaburkan...tak payah berjanji kalau x dapat kotakan...buat malu je lah....bagi harapan palsu je pada student dia....hentikan lah weyyy...rasa menyesal betol aku masuk uiversity ni...bengang lah...



tak habis dengan tu.ni lagi satu benda aku complaint...kalau dieorang nak buat sesuatu function mesti last2 minit bagi tau...kalau attend..ni lah ugutan yang selalu dibagi...
  1. jatuhkan gred mahasiswa tersebut
  2. tahan waktu grad nanti...
  3. cary mark mahasiswa...
tu lah antara ugutan yang  pernah aku dapat lah...weiii...macam budak-budak dia layan aku...sekolah pon takde lah macam ni...bangang betol...tak puas hati aku dengan pihak uni...kalau lah aku boleh pindah, dah lama aku keluar.. aku tak mau lagi dok sana ...macam helll je dok sane...pergi jahanam lah...

ishhh aku ni...posa2 pon mare2 je...apa lah nak jadi...actually tu lah suara x puas hati aku ...depend lah yang pentiing aku puas

No comments:

Post a Comment

Pages