Followers

Saturday, November 13, 2010

APPLE oh EPAL...

Agak-agaknya kan lah kenapa ye aku guna nama epal ni??
adakah aku suka makan epal??
ke aku suka bentuk epal??
ke sebab epal itu manis??
ataupun sebab epal tu cantik??
banyak betul kan persoalannya...




tapi setiap persoalan semestinya ada jawapan...
aku suka apple kerana aku anggap seseorang tu apple..
so cinta epal tu stand for my love to apple..
atau dengan erti kata lain my love to him...
hehehhehe...

cinta kami ibarat cintaepal...
yang begitu cantik dan unik bentuknya...
then, its taste is flexible...
sometimes we taste sweet and sometimes sour..
like sweet sour in candies...

asam-masam manis tu lah perhubungan kami...
yang buatkan kami semakin erat from day to day...
alah-alahh macam cerita romeo and juliet lah pula...
hehehhehe...
semestinya setiap perhubungan ada kalanya masam..
ada kalanya manis...
kalo selalu manis...macam tak sempurna je...
hihihi...

hari ini aku bangun pagi...
terus je aku gapai and santap satu biji epal...
it means i miss him..
tu lah tanda aku egat kat dia...
dengan makan epal hilang rase rindu aku kat dia....

itulah kisah sebenar...
dari mana datangnya name cinta epal ini...
cinta ku padanya bermula....
chaos...

No comments:

Post a Comment

Pages