Followers

Sunday, November 7, 2010

its diet time!!!

since musim tengkujuh ni...
membuatkan perut aku meronta-ronta..
meminta aku feeding dia..
alah-alah macam game feeding fenzy...
hihihi...memang nikmat makan tu...
sangat luar biasa lah plak...
ni sumer kes geng2 aku lah ni...
asyik ajak aku pergi makan...

kalau dulu makan satu hari sekali..
tapi sekarang ni...
tak tau lah...
ada 6 or 7 time aku makan...
teruk2...
habis rosak plan diet aku...
dah x leh pakai lagi dah...
takot je nanti berat aku melambung naik...
heehehe...

tapi...
mulai saat ni aku kena control balik..
sumer makanan yang aku makan..
ni yang kene set up balik diet aku ni..
kena bukak buku baru,,
tu yang sekarang ni aku..
kawan baik sangat ngn MR.OAT..

pagi2 lagi aku dah dating dengan dia..
tanpa mr.sugar and mr. salt..
hanya MR.OAT saje..
memang best lah berdua dengan dia...
hanya berbekalkan hot water je..

hopefully plan diet aku kali ni berkesan..
kalau tak...
kena lah guna alternative lain...hehhehe..
thanx MR.OAT...

No comments:

Post a Comment

Pages