Followers

Monday, November 15, 2010

MIXTURE OF THE FEELING....

yuuuhuuuuu...exam dah habis...
lepas ni aku dah balik ke tempat asal aku...
aku akan tinggalkan bumi kelantan ini selama 9 bulan...
memang lah mulanya rasa gembira...
tapi bila difikirkan balik...
aku rasa sangat sayu lah pula...
meninggalkan tempat yang banyak kenangan pada aku...

nanti tak jumpa kawan-kawan...
tak leh nak buat kerja-kerja gila lagi...
tak boleh nak share apa-apa dengan dieorang..
tapi nak buat macam mana kan..
kerana ilmu kita dipisahkan...
yang penting kenangan bersama dieorang akan selalu tetap di hati aku...

ni lagi satu perasaan...
aku rase sunnguh terharu kat dia...
bila dia sanggup membasahkan dirinya...
berhujan untuk aku...
aku rasa bersalah sangat pada dia...
kalau lah dia demam...
aku lah orang yang paling risau nanti...
after ni aku akan jarang contact dia...
tak tahu lah tahap kerindua pada dia mesti teramat tinggi kan...
aku hope dia sentiasa sihat...
aku akan selalu doakan dia...
moga hubungan kami kekal selamanya...
amin....
saya sayang kamu....

No comments:

Post a Comment

Pages