Followers

Sunday, November 14, 2010

MISSION COMPLETE....

saat jam menghampiri ke pukul 11.30 pagi...
aku rase excited sangat...
kalo budak kelas aku excited nak habis exam...
aku pula excited nak pergi tandas...
hehehehhe....


ni nak sambung story pasal dating aku dengan MR. FINAL EXAM...
semuanya dah complete...
all his question aku dah answer...
tak tahu lah sama ada betul ataupon salah...
sekarang ni aku just tawakal pada ALLAH je...
moga dating aku kali ni berjaya...
memang sangat sedih untuk berpisah dengan si dia..
tak tahu lah bila dapat aku jumpa dia lagi...
may be next year lah baru jumpa lagi...
lega lah otak aku saat ini...


dah habis cerita pasal MR.FINAL EXAM...
ni nak cerita pasal orang yang aku sayang...
dia seorang yang ada 2 mata+1 hidung+1 mulut...
hehehhe...siapakah dia??
dia sangat comel tau...
nanti aku tunjuk picture dia dekat korang ye...
tapi jangan terpikat sudah...


dia selalu teman aku study...
penghibur aku di kala aku sedih...
macam-macam lah dia buat kat aku...
nak tido mesti aku ingat kat dia...


nak tengok tak picture-picture dia...
jeng..jeng..jeng...














comey kan dia...
kan aku dah cakap...huhuhu...
aku sayang sangat kat dia....

No comments:

Post a Comment

Pages