Followers

Tuesday, November 9, 2010

coretan sebelum tidur...zzzz...

tadi rasanya adalah exam yang the worst pernah aku buat..
aku tak tahu lah kenapa boleh jadi macam tu...
mungkin terlalu banyak membaca samapai tak ketahuan nak isi jawapan apa dekat paper tu..
kusut dah kepala time tu..
tapi ku gagahkan otak ku ini memerah...
ibarat memerah kain seperti yang mesin basuh buat..
sampai kering dah otak aku ni...
semata-mata nak dapatkan jawapan...
nasib baik aku tak kene migrain..
kalau tak habis lah...
hehehe...

alhamdulillah...
thanx to ALLAH because last minutes pun still bagi aku idea..
idea nak menipu...
main letak sahaja jawapan..
dah tak ingat...
so taram je lah jawapan...
yang penting jangan tinggal kosong...
hahhaha...

apa-apa pun...
lepas ni just boleh tawakal je lah...
aku dah buat yang terbaik...
aku dah usaha sungguh-sungguh..
ni tinggal doa pada ALLAH ..
moga result aku kali ini semakin baik...
AMIN....

No comments:

Post a Comment

Pages