Followers

Sunday, September 18, 2011

kenapa ubat rasenye tak sedap??

selamat petang para blogger...hari ini saya nak share sikit tentang rasa ubat-ubatan yang ada di hospital or clinic or pharmacy...kebanyakkkan ubat yang berada di sana memang teruk dan dasyat rasenyer...rase macam nak muntah je bila makan,,,tak sedap kangsung...bukan sahaja tak sedap malahan berbau yang tak sedap untuk dihidu...tapi apakan daya, sakit telah menimpa kita..nak tak nak kenelah makan juga ubat tersebut...uuuwweeekkkk sangat meloyakan...




hari ini saya pergi ke klinik..bangun awal pagi untuk mendapatkan ubat yang diidamkan...tapi apakan daya, alat tersebut telah di bawa ke tempat lain...frust gila time tu...dah lah tunggu klinik bukak dekat 3 hari..at last dia kata tak da equipment untuk ubat tu...saya malas nak cari pasal..so terus sahaja cakap bagi lah saya ubat yang patut diberi...kalau tak baik nanti saya akan directly ke hospital...eemmmm nak buat macam mana...dah memang masak dengan situasi yang semacam ini...


hasilnya saya diberi ubat yang sangat banyak...rasa gerun pula nak makan ubat tersebut...belum tua lagi dah kena makan ubat yang sangat banyak....dah lah pahit...you guyz nak tengok ker gambar ubat yang available pada saya...kejap ye saya upload untuk tontonan you all...








tengok tu ubat yang saya dapat...semuanya tak sedap...bilalah saya nak makan ubat ini...kalaulah ubat ini rasa coklat atau strawberry sedap lah juga saya nak makan...ini tak, dah lah warna tak menarik lepas tu rasa tak sedap...confirm tak makan ubat-ubat tu...sowry ye doktor, saya just amik ubat tapi tak suka nak makan ubat...especially ubat batuk yang rasenye sangat horrible..

kata orang penyakit ini satu cara penghapus dosa. so kene redha dengan penyakit yang kita dapat..moga banyak dosa saya akan dihapuskan..by the way, doakan saya cepat sembuh ye kawan blogger...arigato..

No comments:

Post a Comment

Pages