Followers

Monday, September 5, 2011

say bye bye to my fb...

hye...masih belum terlambat lagi aku nak wish selamat hari rayer kat kengkawan aku,...macam mana rayer korang?? semestinya seronok kan...masih ingat takagi masa zaman kecik-kecik...kalau sebut je hari rayer, kita lah yang paling gembira...perkara yang terpahat di kepala adalah nak kumpul duet rayer banyak-banyak...lepas tu pergi beli mainan idaman...hehehhe...tapi sebaliknya yang berlaku kepada ibu bapa kita...mereka mesti sedih gila...sebab duit mereka mengalir bagai air sungai...entah ke mana duit tu pergi...last rayer kira lah berapa duit habis...tengok-tengok dah beribu-ribu...habis botak kepala mereka...takut pula rasenyer aku menempuh dunia mnjadi ibu dan bapa nanti...habis duit aku...hahahhaa...

berbalik pasal tajuk entry aku, bye bye fb...kenapa tetiba aku deactivate fb ye?? pelik je bunyinyer...entah lah tetiba rase nak stop fb sekejap...rase bosan pon ada dengan fb tu...asyik ulang benda yang sama...aku kan suka akan sesuatu yang baru..so lepas ni kenelah cari something yang lebih interesting...lagipun kuliah aku dah nak mula, aku nak try fokus 100% dengan subjek yang aku ambil...try struggle back...lagipun aku kene bagi perhatian penuh dekat bf baru aku...nak tahu siapakah dia?? my thesis lah bf aku...so 70% life aku akan ku berikan padanya.....harap dapat lah colorful mark dalam research nanti...

rasenyer itu sahaja aku nak cerita dalam entry kali ini...akhir kata selamat hari raye lagi sekali kepada semua kengkawan aku....

No comments:

Post a Comment

Pages