Followers

Wednesday, September 21, 2011

my Kotak Study

Hye blogger ku..apa khabar ye?? hari ini saya tertarik nak share tentang kotak study saya...sebelum itu, tahukah apakah yang dimaksudkan dengan kotak study?? tu kalau ikut bahasa dalam kamus saya..tapi hakikatnya bilik saya tinggal untuk saya study selalu. rasa-rasanya dengan keadaan saya yang kusut dan serabut sekarang ini bagaimana lah pula rupa blog saya ini?? mesti teruk kan..bersepah macam tikus.. tapi tak adalah seteruk imaginasi rakan blogger fikirkan...kalau tak percaya saya boleh tunjukkan...




gambar di atas menunjukkan kata-kata semangat yang ditampal di belakang dinding saya di mana katil saya ditempatkan..tujuannya adalah supaya memberikan saya positive thinking setiap pagi ketika saya bangun tidur...berkesan tau..kalau tak percaya try buat..anda akan rasakan kelainannya...

gambar di atas adalah meja study saya..bersepah kan..almaklumlah banyak sangat kerja yang tertangguh..tu yang menggunung je kertas-kertas dekat situ...jangan jadi seperti saya..takut nanti ada tikus akan menyerang bilik anda...

 


setiap orang pasti ada kotak study mereka sendiri..gunakan ia sebaik mungkin agar anda dapat merasai aura ilmu menempel di otak fikiran anda..

PS:jangan jadikan tempat tersebut sebagai tempat tidur ye....

No comments:

Post a Comment

Pages