Followers

Saturday, October 30, 2010

diri ini memang lemah...

lumrah manusia...
mmg fitrahnya akn tersedar..
dengan kesilapan yang telah dibuat...
apabila terbaca+dengar sesuatu..
yang menyentuh hati...
masa tu mula lah...
egat balik sumer dosa yg pnah kita buat...

aku pon macam tu gak...
makin hari makin alpa...
alpa ngn nikmat dunia..
yg merupakan pinjaman saje...

aku lupa..
aku sering lakukan maksiat hati...
mmg x dapat aku elak..
tapi aku cuba untuk atasinya mulai skrg..
untuk kebaikan kami berdua..

sejak jumpa ngn dia..
aku mulai berubah..
aku kian knal diri aku semula...
aku ingin jadi insan yg terbaik di matanya,..
sku berubah sedikit demi sedikit..
aku kian dapt kawal nafsuku...
dia merupakan jalan untuk aku...
kembali kepda ALLAH...

tapi...
aku yg sering ingat kat dia...
selalu gunakan kata2 yang romantis..
sumer isi hati aku ...
aku bg tau dia....

skunk aku baru sedar...
aku telah melakukan...
zina hati...
yang akn membawa parah...
pada aku dan si dia...
so now,
aku try utk reduce sumer tu...
aku x mahu...
cinta yang kami bina ini..
berlandaskan nafsu..
aku mahukan cinta kami..
berlandaskan syariat islam...

akan ku pelihara diriku..
aku harap dia pon spt ku...
sentiasa menyiapkan diri dgn iman..
agar sumernye dipelihara...

aku mahukan...
Cinta yang suci itu ... apabila kita cinta seseorang itu,
dan kita mahu bersama-sama dengannya menembus ke syurga...
moga ALLAH berkati hubungan kami..
moga ianya berkekalan hingga ke akhir hayat..
yang aku pasti..
dia adalah cinta pertama aku..
yang membuka mataku..
untuk memulakan perubahan..

terima kasih insan tersebut...
kerana sudi hadir dalam hidupku..
akan kujaga hubungan kita...
amin...


No comments:

Post a Comment

Pages