Followers

Thursday, February 17, 2011

boleh tak saya shuffle??


selamat pagi para pembaca  yang saya sayangi...hari ini saya sangat tertarik untuk menulis tentang tarian shuffle.tapi saya tek berapa pasti atau dengan kata lain saya just tahu shuffle tu satu bentuk tarian yang digemari oleh golongan remaja masa kini. tarian ini berpandukan rentak music yang dimainkan. ianya seolah-olah satu bentuk body language yang digunakan untuk menterjemahkan lagu tersebut..

penari mestilah bijak untuk mengawal pergerakan tangan dan kaki mereka. jika salah langkah mereka akan mengalami kecederaan. lengokkan tarian sangat lembut ibarat kain yang terbang di udara. saya pon ngeri kalau tengok mereka menari.. agak-agaknya boleh ke saya menari macam mereka...hehehhe...of course lah not kan...mahu saya masuk ke hospital sebulan kalau nak try menari ni...apa-apa pun kalau ada maklumat tambahan yang nak share pasal shuffle ni just inform saya ye...hehehe



No comments:

Post a Comment

Pages