Followers

Wednesday, February 16, 2011

my journey stop at A.H....

salam my lovely readers....salam maulidur rasul juga walaupun ucapan terlambat sehari...tapi yang penting adalah saya sentiasa mengingati dan mencintai Nabi Muhammmad SAW. baginda merupakan idola saya sepanjang hayat.saya harap baginda juga merupakan idola kamu semua. baginda sememangnya menjadi sumber inspirasi dalam kehidupan saya.. oleh itu kita hendaklah selalu berselawat moga kita mendapat syafaat baginda pada hari akhirat kelak..

hari ini saya nak cerita tentang pengalaman yang telah saya lalui semalam. setelah pulang bekerja pada pukul 2 pagi, saya terus melelapkan mata sehingga tidak sedar akan incoming call from my parent. bangkit sahaja daripada tidur saya terus call mereka. satu perkhabaran dukacita dikhabarkan pada saya. atuk saya telah kembali ke rahmatullah pada pukul 5.40 pagi semalam. saya pun terus bersiap untuk pulang ke rumah.,


ini bukan gaya saya ye...hehehe

dengan menunggang motorsikal seperti sediakala saya memulakan perjalanan dari kluang ke batu pahat. tapi malang sabgat perjalanan saya terhenti di A.H. agak-agak pembaca A.H itu stand for what?? kenapa agaknya perjalanan saya terhenti?? saya akan menjawab semua persoalan tersebut...



dekat area ini lah my motor problem...

nyway A.H itu adalah Air Hitam lor......hehehhe...perjalanan saya terhenti sebab tayar pancit dengan tiba-tiba...bukan sebab saya GEMUK tau...huhuhu......then saya pun jalan kaki until ada satu abang ni baik dan sanggup nak menumpangkan saya ke station bus Air Hitam...perjalan saya kembali bersambung sehingga ke batu pahat...banyak sungguh rintangan yang saya perlu lalui kan...


bus penyelamat sudah sampai...


saya selamat sampai dan sempat melihat jenazah arwah atuk saya... sangat sebak ketika itu...kini saya tidak mempunyai atuk lagi... saya berharap agar roh atuk ditempatkan di sisi orang-orang beriman..apa yang pasti dunia ini hanya sebagai pinjaman dan setiap orang pasti akan pulangkannya kepada Pencipta.

so itulah story saya.. terima kasih kerana anda sudi luangkan masa membaca blog saya...sayang kamooo....

~cintaepal~

No comments:

Post a Comment

Pages